13 December! Lucia

Idag är det Lucia!!! Vi firade lucia igår i skolan. Det var ashäftigt. Sen efter det så åkte jag till stan och var med Ellinor. Idag har jag gjort chocklad figurer. Typ massa tomtar och änglar. Annars har jag bara suttit vid datorn och tv:n. Har kollat EM finalen i Curling mellar Sveriges damer och Schweizs damer. Schweiz van med 5 mot Sveriges 4. Ganska segt asså. Men Sverige fick iaf en silvermedalj. Och jag tycker att silver är lite finare än guld så. Imorgon skall jag typ träna hästarna och hunden. Kanske baka lite mer bullar och göra fler chocklad figurer. Anette Norbergs lag i Curling som tog en silvermedalj i EM:et 2008 Anette Norberg! ;D

Kommentarer
Postat av: Lottah

Hon e ju grym! Älskar att se när dom spelar! <3<3<3







Fin blogg föresten gmn<3<3 älskar dej! o Saknar dej

2008-12-13 @ 21:59:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0